פורסם בראשונה: 14.09.2014
עדכון אחרון: 31.01.2018
  • אלון שגיב אלון שגיב

יצירת קשר לחירשים ולכבדי שמיעה

לקריאה נוחה
אתם כבדי שמיעה או חירשים ורוצים לפנות אלינו? תוכלו לעשות זאת דרך אתר כללית, בשיחת וידאו עם מתורגמן לשפת הסימנים, וגם בצ'אט
פניית כבדי שמיעה למוקד 2700*

תוכן עניינים:

פנייה דרך האתר
פנייה באמצעות מתורגמן בשפת הסימנים
פנייה בטופס
פנייה במייל

ניתן לבצע זימון תורים באתר כללית און־ליין

השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 09:00־17:00 ומופעל באמצעות עמותת "המכון לקידום החירש". 

למעבר לשיחה עם מתורגמן לשפת הסימנים לחצו כאן

• אם אתם גולשים ממחשב ביתי ונתקלתם בבעיה בהפעלת מצלמת הצ'אט - עקבו אחר הוראות ההפעלה בקישור הזה.

• אם אתם גולשים בסלולר תתבקשו להתקין את אפליקציית "תרגום מרחוק". אין צורך בשם משתמש וסיסמה. לאחר ההתקנה ניתן לצאת מהאפליקציה וללחוץ שוב על הקישור למעבר לשיחה עם מתורגמן.

שימו לב: כדי לשוחח עם הנציג תידרשו למסור פרטים אישיים ורפואיים. 
בחזרה למעלה

ניתן להשאיר פרטים בטופס ונציג שירות יחזור אליך תוך יום עסקים אחד:

יצירת קשר לכבדי שמיעה

* שדות חובה
*
*
 
*
*
*
 
 
 
אותיות הקוד שיש להקליד
לחץ לשינוי האותיותלחץ להשמעת האותיות
 
*
 
שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש

בחזרה למעלה

ניתן לפנות אלינו במייל clalit.online@clalit.org.il בצירוף הפרטים הבאים:
• מספר תעודת זהות
• שם מלא
• מהות הפנייה

פנייה בצ'אט

ניתן לשוחח איתנו גם בצ'אט. השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 09:00־17:00.

בחזרה למעלה

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל