פורסם בראשונה: 14.09.2014
עדכון אחרון: 31.01.2018
  • אלון שגיב אלון שגיב

יצירת קשר לחירשים ולכבדי שמיעה

לקריאה נוחה
אתם כבדי שמיעה או חירשים ורוצים לפנות אלינו? כך תוכלו לעשות זאת
פניית כבדי שמיעה למוקד 2700*

תוכן עניינים:

פנייה דרך האתר
פנייה באמצעות מתורגמן בשפת הסימנים
פנייה בטופס
פנייה במייל

ניתן לבצע זימון תורים באתר כללית און־ליין

השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 09:00־17:00 ומופעל באמצעות עמותת "המכון לקידום החירש". 

למעבר לשיחה עם מתורגמן לשפת הסימנים לחצו כאן

• אם אתם גולשים ממחשב ביתי ונתקלתם בבעיה בהפעלת מצלמת הצ'אט - עקבו אחר הוראות ההפעלה בקישור הזה.

• אם אתם גולשים בסלולר תתבקשו להתקין את אפליקציית "תרגום מרחוק". אין צורך בשם משתמש וסיסמה. לאחר ההתקנה ניתן לצאת מהאפליקציה וללחוץ שוב על הקישור למעבר לשיחה עם מתורגמן.

שימו לב: כדי לשוחח עם הנציג תידרשו למסור פרטים אישיים ורפואיים. 
בחזרה למעלה

ניתן להשאיר פרטים בטופס ונציג שירות יחזור אליך תוך יום עסקים אחד:

יצירת קשר לכבדי שמיעה

* שדות חובה
*
*
 
*
*
*
 
 
 
אותיות הקוד שיש להקליד
לחץ לשינוי האותיותלחץ להשמעת האותיות
 
*
 
שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש

בחזרה למעלה

ניתן לפנות אלינו במייל clalit.online@clalit.org.il בצירוף הפרטים הבאים:
• מספר תעודת זהות
• שם מלא
• מהות הפנייה

פנייה בצ'אט

ניתן לשוחח איתנו גם בצ'אט. השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 09:00־17:00.

בחזרה למעלה

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל