פורסם בראשונה: 15.02.2018
עדכון אחרון: 05.08.2018
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

הכרטיס המגנטי של כללית אבד לי: מה עושים?

לקריאה נוחה
קודם כל, חשוב לעדכן אותנו בהקדם כדי למנוע שימוש לרעה. איך מוציאים כרטיס חדש, כמה זה עולה ואיך אפשר לקבל שירות גם אם הכרטיס לא נמצא ברשותך. כל המידע בפנים
מה לעשות אם אבד לי הכרטיס של כללית?

כדי למנוע מקרים של שימוש לרעה בכרטיס, חשוב ביותר לפנות בהקדם למרפאת האם או ליצור קשר עם שירות הלקוחות של כללית בטלפון 2700*, ולעדכן שאתם לא מוצאים את הכרטיס. 

לבחירתך 3 אפשרויות:

1. פנייה למרפאה של כללית - הכרטיס מונפק ונמסר במקום.

2. בצ'אט - באתר של כללית מושלם. הכרטיס נשלח לכתובת המגורים המעודכנת בתוך 14 ימי עסקים. צריך לציין את 4 הספרות האחרונות של אמצעי התשלום ממנו מתבצע החיוב השוטף עבור המושלם (כרטיס אשראי או חשבון בנק) ואת הכתובת למשלוח הכרטיס.

3. בטלפון – מחייגים 2700* > בחירת שפה > 3 למושלם > 4 להזמנת כרטיס מגנטי וטפסים. הכרטיס נשלח לכתובת המגורים המעודכנת בתוך 14 ימי עסקים.

עלות הזמנת כרטיס חדש כרוכה בהשתתפות עצמית של 13 שקלים.

כרטיס יינתן ללא עלות במקרים הבאים:
• אם עברו מעל שנתיים מהנפקת הכרטיס האחרונה.
• אם הלקוח מציג אישור על גניבה מהמשטרה.

אני לא מוצא את הכרטיס וזקוק לשירות. מה עושים?

החל מאוגוסט 2018 יכולים לקוחות כללית לקבל שירות גם ללא כרטיס. מטופל המגיע לנקודת שירות במרפאה המחייבת העברת כרטיס מגנטי (למשל בית מרקחת או רופא יועץ) ואין בידיו כרטיס, יוכל להירשם במספר 2704* ל"שירות ללא כרטיס". אם התבצע רישום מוצלח, לאחר תהליך זיהוי קצר, יוכל הלקוח לקבל שירות ללא הצגת כרטיס למשך 3 שעות מרגע ההרשמה.

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל