פורסם בראשונה: 15.02.2018
עדכון אחרון: 15.02.2018
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

איך מקבלים כרטיס מגנטי חדש בכללית?

לקריאה נוחה
אם הכרטיס של כללית אבד או נגנב לך, חשוב בשלב ראשון לעדכן אותנו כדי למנוע שימוש לרעה בכרטיס. איך מוציאים כרטיס חדש, כמה זה עולה ומתי מקבלים כרטיס ללא עלות? כל המידע בפנים
מה לעשות אם אבד לי הכרטיס של כללית?

כדי למנוע מקרים של שימוש לרעה בכרטיס, חשוב ביותר לפנות בהקדם למרפאת האם או ליצור קשר עם שירות הלקוחות של כללית בטלפון 2700*, ולעדכן שאתם לא מוצאים את הכרטיס. 

לבחירתך 3 אפשרויות:

1. פנייה למרפאה של כללית - הכרטיס מונפק ונמסר במקום.

2. בצ'אט - באתר של כללית מושלם. הכרטיס נשלח לכתובת המגורים המעודכנת בתוך 14 ימי עסקים. צריך לציין את 4 הספרות האחרונות של אמצעי התשלום ממנו מתבצע החיוב השוטף עבור המושלם (כרטיס אשראי או חשבון בנק) ואת הכתובת למשלוח הכרטיס.

3. בטלפון – מחייגים 2700* > בחירת שפה > 3 למושלם > 4 להזמנת כרטיס מגנטי וטפסים. הכרטיס נשלח לכתובת המגורים המעודכנת בתוך 14 ימי עסקים.

עלות הזמנת כרטיס חדש כרוכה בהשתתפות עצמית של 13 שקלים.

כרטיס יינתן ללא עלות במקרים הבאים:
• אם עברו מעל שנתיים מהנפקת הכרטיס האחרונה.
• אם הלקוח מציג אישור על גניבה מהמשטרה.

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל