חיפוש

dsdsdsd
אשה עם מסמכים

כל החיובים שלך במקום אחד

השירותים בכללית און־ליין חוסכים זמן יקר ועוזרים לנהל טוב יותר את הבריאות. פירוט חודשי של כל החיובים והתשלומים ודיווח על מצב הפניות שהוגשו לכללית מושלם - בקליק

צוות אתר כללית

​​1. מצב הפנייה שלי למושלם

למי מיועד​ השירות?

ללקוחות כללית מושלם שהשתמשו באחד משירותי כללית מושלם והגישו בקשה להחזר.

למה זה טוב לי?
כי זה מהיר, פשוט, זמין, יעיל. נכנסים לאתר כללית ומתעדכנים בנוגע למצב הפנייה: האם היא הגיעה ליעדה, האם היא מטופלת, האם הסתיים הטיפול.

איך זה עובד?

נכנסים לכללית און־ליין, לוחצים על הלשונית "מעקב תשלומים" ואז על "מעקב אחר החזרי מושלם".

לאחר שנכנסים ניתן לצפות במצב הפניות שהוגשו: האם הן מטופלות, האם הן אושרו או האם חסרים מסמכים (במקרה הזה אנו מפרטים מה חסר להשלמת הטיפול).

אם התביעה אושרה - רואים את סכום ההחזר הכספי שאושר ולאיזה חשבון בנק הועבר התשלום.

2. דו"ח חיובים חודשי

למי מיועד השירות?
השירות מיועד ללקוחות כללית שעידכנו אמצעי תשלום (כרטיס אשראי או הוראת קבע בבנק) לצורך הרשאה לחיוב. הוא מאפשר לצפות בתשלומים על שירותים ותרופות ששולמו באמצעות ההרשאה לחיוב.

למה זה טוב לי?
כי השירות מאפשר לכם להישאר עם האצבע על הדופק בכל הקשור לתשלומים שלכם ושל בני משפחתכם לכללית ולכללית מושלם.

איך זה עובד?
נכנסים לכללית און־ליין, לוחצים על הלשונית "מעקב תשלומים" ואז על "דו"ח חיובים חודשי".

בוחרים את חודש החיוב שבו רוצים לצפות, ורואים את כל השירותים והתרופות שנרכשו וכן את החיובים בעבור ביטוח כללית מושלם.

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש