הכירו את השירות החדש שלנו שמאפשר לכם לקבל ייעוץ רפואי בטלפון מרופאי המשפחה והילדים האישיים שלכם, שמכירים אתכם היטב ויכולים לסייע לכם בצורה הטובה ביותר.
מעדיפים לשוחח בטלפון גם עם רופאים במקצועות אחרים? גם זה אפשרי!
בטלפון או בווידאו? אתם בוחרים
מה זה ביקור טלפוני?
התייעצות עם רופא המשפחה או עם רופא הילדים - בשיחת טלפון.
במהלך השיחה תוכלו לקבל ייעוץ ובמידת הצורך גם יספקו לכם הפניה או מרשם.
לאילו מקרים מיועד השירות?
• להתייעצות בנושאים רפואיים.
• לביקורת ולמעקב רפואי.
• למענה על שאלות אחרי בדיקה.
• לבקשת הפניות או שירותים אחרים.
למה זה טוב?
• חוסכים זמן בנסיעה הלוך.
• חוסכים זמן בחיפוש חנייה.
• חוסכים תשלום על החנייה.
• חוסכים זמן בנסיעה חזור.
• עושים את הביקור מהנוחות של הבית.
איך זה עובד?
1. נכנסים לאזור זימון תורים באתר כללית און־ליין או באפליקציית כללית.
2. קובעים מועד לביקור טלפוני (מופיע אייקון של טלפון ליד שמות הרופאים שניתן לזמן אליהם ביקור טלפוני).
3. במועד התור הרופא ייצור אתכם קשר בשיחת טלפון.

ומה לגבי ביקור טלפוני בשאר המקצועות?
ניתן לקבוע ביקור טלפוני גם למקצועות רפואה יועצת.
לפני התור יש לאשר ביקור ללא כרטיס מגנטי באמצעות "שירות ללא כרטיס" באפליקציית כללית, באתר כללית און־ליין או בטלפון 2704*.
שימו לב: השירות מוצע ללקוחות הרשומים לבילינג או פטורים מגביה רבעונית.
השירות ניתן בין היתר במקצועות הבאים:
• אורתופדיה
• אנדוקרינולוגיה וסוכרת
• גמילה מעישון
• גסטרואנטרולוגיה
• המטולוגיה
• התפתחות הילד
• נוירולוגיה
• נפרולוגיה
• נשים
• עור
• עיניים
• קרדיולוגיה
• ראומטולוגיה
• ריאות
• ריפוי בעיסוק בשיקום