חיפוש

dsdsdsd
שירות פנייה לרופא עור

פנייה לרופא עור: השירות שיחסוך לכם זמן ומאמץ

יש לכם פריחה לא מוסברת על הרגל? הופיעו כתמים על המרפק? לא חייבים לחכות לתור אצל רופא העור, פשוט ממלאים שאלון קצר, מצלמים את המקום והרופא יבדוק וישלח תשובה

צוות אתר כללית

​בתקופה זאת הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לחכות בחדר המתנה במרפאה לפגישה פרונטלית עם רופא. יש פריחה שמציקה בעור? אדמומיות לא מוסברת שפשוט לא נעלמת? לנו יש פתרון: שירות פנייה לרופא עור.

מהו שירות פנייה לרופא עור?

לא יודעים אם הבעיה שהופיעה דורשת הגעה למרפאה? כבר הזמנתם תור לרופא העור אבל הוא בעוד הרבה זמן? בינתיים אפשר לשלוח לרופא פנייה באזור האיש באון־ליין, לענות על שאלון קצר, להוסיף תמונות של האזור ובתוך כמה ימים הרופא יבדוק וישלח לכם תשובה. 

איך הרופא יכול לעזור לי?

אחד מרופאי או רופאות העור של כללית יראה את התשובות שלכם על השאלות, יביט בתמונות המצורפות. על סמך הנתונים האלה הוא יוכל לייעץ לגבי מקור הבעיה, להמליץ על המשך טיפול, לתת מרשם או להפנות לטיפול המשך. 

איך זה עובד?

1. נכנסים לאזור האישי שלכם באתר או באפליקציית כללית. 

2. בוחרים בשירות "פנייה לרופא עור" שנמצא תחת "ייעוץ רפואי און־ליין" בתפריט הראשי. 

3. עונים על השאלון הקצר 

WithFrameiphone1.png

4. מסמנים את המיקום של הבעיה בגוף ומצרפים תמונות של האזור. 

withFrameiphone2.png

חשוב מאוד: הקפידו לצרף תמונות ברורות ולא מטושטשות, כדי שלרופא יהיה קל יותר לזהות את הבעיה. אל דאגה, אף אחד מלבד הרופא לא יראה את התמונות שלכם שיימחקו מיד אחרי...

5. מסיימים את השאלון ב־5 שלבים קצרים וזהו - פשוט ומהיר. רופא יבדוק את הפנייה וישלח תשובה. אנחנו נדאג לעדכן אתכם כשהתשובה תגיע ותוכלו לראות אותה באזור האישי שלכם באתר ובאפליקציה. 

withFrameIphoneLast.png

איפה אני רואה את הפניות שלי?

באותו מקום: כשתיכנסו שוב לשירות "פנייה לרופא עור" מהתפריט הראשי תוכלו לפתוח פנייה חדשה וגם לצפות בפרטי הפניות הקודמות (אם יש).
WithFrameIphoneStatus.png

האותיות הקטנות 

• השירות לא מיועד למקרי חירום ולא עוסק באבחון ובהערכת נקודות חן. מרגישים שהבעיה לא סובלת דיחוי? ניתן לפנות למוקד רפואה דחופה. 

• הרופא בודק רק בעיה אחת במסגרת כל פנייה חדשה.

• רוצה להתייעץ לגבי מספר בעיות? אפשר לפתוח פנייה חדשה לאחר סיום הטיפול.

• הייעוץ הוא בהתכתבות בלבד: אתם שולחים פנייה לרופא והוא בודק ומחזיר תשובה שתקבלו במייל ובאזור האישי באון־ליין. 

• כשתתקבל תשובה, אנחנו נדאג לשלוח לך מסרון סמס לטלפון הנייד ותוכלי לראות אותה כאן וגם באזור ההודעות האישיות שלך באתר.

• הייעוץ הוא לבעיה נקודתית ואינו המשכי.

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש