עושים שרירים

לכל הכתבות

להיכנס לשגרת אימונים - ולהישאר בחיים

אז החלטתם להתאמן? בשעה טובה, בריאה ומוצלחת. שימו לב: הדרך שבה נכנסים לשגרת אימונים חשובה ומכריעה, אם רוצים להתמיד בפעילות לאורך זמן. היא גם שומרת על הגוף מנזקים אמיתיים

אפשר להיכנס לכושר בלי לנפח את השרירים

אתה רוצה להתאמן אבל מפחד שלא תזהה את עצמך במראה? אתה לא חייב להפוך לגוש שרירי, אם אתה לא רוצה. תוך כמה זמן השרירים יתחילו לבלוט בכלל, ואיך ישפיעו עליך הגנטיקה, סוג האימון וגם מה שאתה אוכל בדרך לכושר טוב יותר? מדריך לגברים (יש אחד גם לנשים!)

תזונת ספורט

לכל הכתבות

חלבון: עוד תשובות לשאלות הכי נפוצות

חייבים לאכול ביצים או טונה כמקור חלבון אחרי האימון או שיש אפשרות אחרת? האם קינואה מתאימה כמקור לאספקת חלבון? האם יש טעם לחשב ערכי חלבון בקטניות ובפחמימות? כל התשובות לשאלות הנבחרות בנושא חלבון מפורום כושר ותזונת כושר. חלק ב'

מה לאכול לפני אימון כושר?

את זה שהגוף שלנו הוא "מכונה", שזקוקה לדלק מתאים כבר הפנמנו. וזה נכון אפילו יותר אם מתכוונים לאמץ אותו באימון. לכן חשוב לא רק מה אוכלים - אלא גם תזמון האכילה. הנה כמה הצעות ועצות כמו למה לאכול דווקא תפוח ומה יקרה אם תאכלו רוטב שמנת לפני ריצה

חיטוב הגוף

לכל הכתבות

צמח לך תפוז? כך תיפטרי מהצלוליט לבד ובלי לבזבז כסף מיותר

נכון, מדובר במערכת יחסים לא פשוטה. החורף הקר קירב ביניכם, התחממתם ביחד, ואתם כבר ממש קשורים. אז מה! זה לא אומר שחייבים להישאר עם הצלוליט לנצח, כלומר עד הקיץ! ואגב, חשבת לקנות קרם קוסמטי ויקר לצלוליט? אל תתני שיעבדו עלייך. סוף עונת התפוזים!

5 שגיאות שאתם עושים באימון TRX

קניתם זוג רצועות TRX, ומיד יצאתם להיתלות על עצים ולמתוח גבולות? יוג', יוג' מיסטייק! יש 5 טעויות נפוצות שעלולות לחרב אותו או לסכן אתכם. מדריך הכושר שלנו כאן כדי לעזור

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל