חיפוש

dsdsdsd

דני טל

​דני טל בעל תואר ראשון בחינוך גופני וכותב מאמרים בנושאי פעילות גופנית ובריאות

דני טל

מאמרים פופולריים

  • הריון, לידה והנקה

    טיפים לפעילות גופנית בהריון

    פעילות גופנית בתקופת ההריון תורמת לבריאות שלך - בתנאי שאין התוויות רפואיות נגדה ובתנאי שהדופק שלך לא עולה מעבר ל־150 פעימות בדקה. במילים אחרות: הקפידי על מינון סביר

  • סגנון חיים

    דלקת מוח מקרציות

    מתכננים טיול אופניים ביערות אירופה? טרק קטן? הנה כל מה שצריך לדעת על הנגיף הלא סימפטי שאורב בהם, גורם לדלקת מוח ומועבר בעקיצות קרציות. החדשות הטובות: יש חיסון. כדי להבין למה לא כדאי להתעלם, קראו הלאה

  • סגנון חיים

    מה זה דופק מטרה - ואיך קובעים אותו

    ההסבר, הנוסחה, הקטגוריות, ההמלצות - וכל מה שצריך לדעת אם אתם מתאמנים באיזי וגם אם בא לכם להעמיק קצת יותר

  • סגנון חיים

    מבחן Walk&Talk: יש לך פה גדול? זה הזמן להפעיל אותו

    מתאמנים? לא מסוגלים לדבר תוך כדי? לא טוב! חוקרים אמריקאים מצאו שכאשר מתאמנים יכולים לדבר בחופשיות בעת הליכה על מסילה נעה או במהלך רכיבה על אופני כושר, קצב פעימות הלב שלהם נמצא בטווח הטוב והבטוח

  • הריון, לידה והנקה

    גם בהריון: אפשר להמשיך לשמור על כושר

    חוקרים מצאו הוכחה נוספת לכך שניתן להמשיך בפעילות גופנית בזמן ההריון וכי אין חשש לתינוק במשקל נמוך וללידה מוקדמת

  • סגנון חיים

    אימון לפי המבנה הגוף שלך

    האם מבנה הגוף שלך שרירי ואתלטי? האם יש לך מבנה שנוטה להתעגל? טיפים והמלצות שיעזרו לכם לזהות את סוג הגוף שלכם ולהתאים את סוג האימון למבנה גופכם

  • סגנון חיים

    לך תזכור

    יתרונות ההליכה ותרומתה לבריאות הפיזית מוכרות היטב. עכשיו מתברר כי מה שטוב ללב טוב גם למוח. מחקרים חדשים מוכיחים שצעידה בגיל המבוגר עשויה להפחית את הסיכון לאלצהיימר

  • סגנון חיים

    עשרת אלפים צעדים ביום

    מומחי הבריאות בארץ ובחו"ל ממליצים כיום על הליכה של 10,000 צעדים מדי יום, למי שמעוניין לטפח את כושרו ובריאות

  • סגנון חיים

    פעילות (ספורטיבית) במיטה

    החורף בדרך כלל לא עושה חשק להיפרד מהמיטה החמימה ולכן קל מאוד לוותר על פעילות גופנית. שלושה תרגילים לבוקר ושלושה תרגילים בערב יחזירו לכם את הרצון להתאמן

  • סגנון חיים

    הדרך אל הכושר

    איך אפשר להתמיד בפעילות גופנית? לפני שאתם רצים להירשם למכון האופנתי הקרוב, כדאי לכם לברר עם עצמכם מה מתאים לאישיות שלכם: משקולות או טאי צ'י, אופני הרים או גלשן גלים. בהצלחה

פרופיל מומחה

על הקיר

תואר ראשון בחינוך גופני במכללת וינגייט
לימודים לקראת תואר שני בבריאות הציבור באונ' העברית

מה אני עושה בכללית

לשעבר אחראי תחום פעילות גופנית במחלקה לחינוך וקידום בריאות

מה אני עושה באתר

כותב מאמרים בנושאי פעילות גופנית ובריאות

בתעודת זהות

נשוי, אב לשתי בנות, סב לשני נכדים, גר בהרצליה

בזמני החופשי

ספורט, בעיקר שחיה
קריאה, בעיקר היסטוריה
קולנוע, תיאטרון, מוזיקה

אם לא הייתי בקידום בריאות בטח הייתי

שחקן (כדורגל או תיאטרון מה שבא קודם)

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש