פורסם בראשונה: 06.02.2018
  • צוות אתר כללית צוות אתר כללית

התפתחות הילד און־ליין – איך משתמשים בשירות

לקריאה נוחה
כללית מזמינה אתכם להצטרף למהפכת הבריאות הדיגיטלית - במקום להגיע למכון, משוחחים בווידאו עם מטפל בתחום התפתחות הילד. איך זה עובד ולמה לצפות? מדריך
התפתחות הילד

​הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו לעשות דברים אחרת ואנחנו מאמינים שגם טוב יותר. אם בעבר היה צריך לפנות למכון בכל ביקור, מעכשיו יש לנו שירות חדש שמאפשר לבצע שיחה עם מומחים בתחום התפתחות הילד (פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת) עוד לפני האבחון ואפילו מהספה בבית.

יש לכם הפניה להתפתחות הילד? אנחנו בכללית נבחן ונבדוק אם היא מתאימה לייעוץ בשיחת וידאו. במקרה כזה ניזום איתכם קשר ונציע לקבוע לכם תור וירטואלי.

מייד עם קביעת התור תקבלו SMS עם מועד הייעוץ שנקבע ובו תמצאו גם קישור להורדת אפליקציית Skype for Business שבאמצעותה תתבצע השיחה.

 kids_dev_9.jpg

לחיצה על הקישור תפנה אתכם לעמוד הכניסה לשירות, שממנו תוכלו להמשיך לחנות האפליקציות כדי להוריד את האפליקציה לסמארטפון שלכם:

sms1.jpg

כחמש דקות לפני מועד התור שנקבע לכם, נשלח לכם SMS נוסף ובו תמצאו שני קישורים:

הקישור הראשון יפנה אתכם לעמוד הכניסה לשיחת הווידאו. בעמוד הזה נבקש מכם גם להזין פרטים מזהים של הילד או הילדה שבעבורם נדרש השירות. הקישור השני מיועד לאלה שעדיין לא הורידו את האפליקציה והוא מאפשר להוריד אותה מהחנות.kids_dev_8.jpg

לחיצה על הקישור הראשון תכניס אתכם לעמוד הכניסה של השירות וככה הוא נראה:kids_dev2.jpg

עכשיו נראה לכם הדמייה קצרה שמסבירה על אילו כפתורים צריך ללחוץ באפליקציה.kid_6.jpg

מייד לאחר ההדמיה תועברו אוטומטית לאפליקציה, שם יש ללחוץ על כפתור "הצטרף לפגישה" (Join Meeting).

3.jpg

פשוט ממלאים את השם שלכם (כך המטפלים יידעו איך לקרוא לכם), ולחצו על החץ.

4.jpg

זהו. עכשיו הצטרפתם לשיחה, דבר ראשון - הפעילו את הרמקול  (המצב הראשוני של הרמקול הוא על "השתק" ולכן יש ללחוץ על הכפתור כדי לבטל אותו). בנוסף, יש ללחוץ על הכפתור של המצלמה כדי שהמטפל או המטפלת יוכלו לראות אתכם.

שימו לב: ייתכן שכאשר תיכנסו לחדר השיחה, המטפל או המטפלת עדיין לא יהיו שם. במקרה כזה, אם אתם לא רואים או שומעים אותם נבקש מכם להמתין "על הקו" כמה דקות עד שיצטרפו לשיחה. 

 kids-dev5.jpg

הייעוץ נעשה באמצעות המלצמה הקדמית של המכשיר, אבל תמיד אפשר לשנות את הצילום למצלמה האחורית כדי לצלם את הילד ולהראות אותו למטפל.

ככה המטפל או המטפלת יראו אתכם במהלך שיחת הווידאו באמצעות המצלמה הקידמית. השיחה מהצד שלכם תיראה כמו בתמונה הבאה, אך חשוב שתדעו שהמטפלים יראו אתכם ואת הילד על מסך גדול.

kid_dev_7.jpg

אם אתם לא מצליחים לראות את המטפל או המטפלת בווידאו, העבירו את המכשיר למצב WiFi.

בסיום השיחה פשוט ליחצו על כפתור סיום השיחה והיא תסתיים.

חשוב לנו לדעת איך היתה השיחה, איך היתה החוויה שלכם, ואם יש לכם משהו לומר לנו, מדברי שבח ועד בקשות לשיפור. לכן מספר ימים לאחר הייעוץ תקבלו מאיתנו SMS נוסף עם בקשה לענות על מספר שאלות קצרות. נשמח אם תוכלו למצוא כמה דקות כדי לענות עליהן ולעזור לנו לשפר את השירות בעבורכם בעתיד.

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל