דני טל

​דני טל בעל תואר ראשון בחינוך גופני וכותב מאמרים בנושאי פעילות גופנית ובריאות

  • סדנת גמילה מעישון

    / מתוך בריאות לכל גיל
    סדנת גמילה ללקוחות מגיל 18 ומעלה המעשנים טבק מכל סוג שהוא (סיגריות, סיגרים, מקטרת ונרגילה), ורוצים להפסיק לעשן ולהצליח להתמיד בכך
  • חוברות לקידום בריאות על בריאות לפי עונות

    / מתוך בריאות לכל גיל
    כללית פה בשבילכם עם כל מה שאתם צריכים לדעת על בדיקות, טיפולים, שירותים, אבחנות רפואיות ועוד. והפעם - דברים שחשוב שתדעו על בריאות לפי עונות
  • חוברות לקידום בריאות על פעילות גופנית

    / מתוך בריאות לכל גיל
    כללית פה בשבילכם עם כל מה שאתם צריכים לדעת על בדיקות, טיפולים, שירותים, אבחנות רפואיות ועוד. והפעם - דברים שחשוב שתדעו על פעילות גופנית
  • איך להתמיד בפעילות גופנית

    / מתוך סגנון חיים
    קל מאוד להתחיל בפעילות גופנית, אבל הרבה יותר קשה להתמיד בה לאורך זמן. לעתים קרובות ההתלהבות הראשונית דועכת ואחריה מגיעות הירידה בתכיפות והעצירה המוחלטת. מדריך הישרדות
  • רוצו להוריד את הסוכר

    / מתוך בריאות לכל גיל
    ספורט בריא להכל. בטח כבר שמעתם את זה מיליון פעם, אם לא יותר. אבל מה בנוגע לסוכרת? אז ככה: הוא עוזר למנוע בעיות בכפות הרגליים, לרדת במשקל, ובאופן כללי, תורם לאיזון רמות הסוכר בדם. מה מומלץ, ממה כדאי להיזהר ולמה חשוב לשים לב לפני שמתחילים?
  • זמן מרתון: ואיך עושים את זה נכון?

    / מתוך סגנון חיים
    מטפסים לירושלים? רצים את תל-אביב? שאפו! רק אל תתנו לשרירים להרוס לכם את החוויה. כמה נזיע, מה לאכול ואיך מטפלים בשריר תפוס?
  • בני 60 פלוס? פנו 30 דקות היום

    / מתוך בריאות לכל גיל
    בין הבילויים עם החברים וזמן הכיף עם הנכדים, יש דבר אחד שחשוב לעשות במיוחד בגילכם, כדי לשמור על הבריאות ועל איכות החיים. הבשורות הטובות: פעילות גופנית תדרוש מכם ממש מעט זמן, ויכולה להיות כיף גדול. אפילו לרקוד זה ספורט!
  • המדריך למטיילים בגילאים המבוגרים: 60 פלוס עד 90 פלוס

    / מתוך סגנון חיים
    איך להיערך ואילו מסמכים חשוב לקחת? מה עושים כשנוסעים עם סוכרת, אסתמה או מחלת־לב? אילו תרופות לקחת? איך משפיעים חיסונים בגיל המבוגר? מה עם הגנה ממלריה? ד"ר דני אלון מגיש: המדריך המלא לנוסעים בגיל המבוגר. המדריך הנחוץ והלא לחוץ לרפואת מטיילים, פרק 22
  • דני טל

    / מתוך מידע וזכויות
  • לחיצות וכיווצים

    / מתוך הריון ולידה
    שיטת קגל לחיזוק שרירי רצפת האגן נועדה במקורה לסייע במניעת בריחת שתן. אבל גם יש לה ערך מוסף: היא מעולה כהכנה ללידה ולאחריה - לזירוז קצב החזרת השרירים הנ"ל למצבם לפני ההריון

היא הגיעה!

אפליקציית כללית החדשה

כל השירותים הדיגיטליים של כללית במקום אחד. הורידו כבר עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

ניוזלטר כללית

אני מסכימ/ה לקבל הודעות במייל