חיפוש

dsdsdsd
החידושים של כללית און־ליין

כללית און־ליין: כל מה שחדש

אתר כללית און־ליין מציג שירותים ופיתוחים חדשים שיכולים לחסוך לכם זמן יקר, להימנע מהתרוצצויות ולנהל טוב יותר את הבריאות שלכם. רוצים לדעת מה חדש? היכנסו

צוות אתר כללית

​​​​​​​​לקוחות כללית יכולים לנהל את הבריאות שלהם בלי לקום מהספה. כללית מציעה ללקוחותיה עולם מתקדם של שירותי און־ליין, והם זמינים לכל הלקוחות שלנו באתר כללית און־ליין במחשב או בסלולר או באפליקציית כללית. למגוון השירותים נוספו באחרונה פיתוחים חדשים שמקלים על לקוחות כללית לנהל את התיק הרפואי האישי שלהם מהבית.

לכניסה לתיק הרפואי האישי בכללית און־ליין
בלי לקום מהספה: הירשמו לכללית און־ליין מהבית
• רוצים לשאול שאלה או להציע הצעה? לחצו כאן

  

תוכן העניינים: 
1. זימון תורים
2. בדיקות מעבדה און־ליין
3. חדש! פשוט לבקש מהמרפאה
4. אישורי מחלה ב​​רשת
5. הפניות לבדיקות מעבדה
6. הצגת טופס 17
7. הנפקה עצמית של טופסי 17
8. תוצאות דימות
9. הכל על התרופות שלכם
10. סיכומי אשפוז
11. מידע מבתי החולים
12. רגישויות
13. דו"ח חיובים חודשי
14. מצב הפנייה שלי לכללית מושלם
15. החיסונים שעשיתי
16. תיק הריון
17. מחשבוני הניבוי של כללית
18. הודעות ותזכורות אישיות

לקוחות כללית יכולים להזמין תור לרופא באינטרנט ובסלולר ולא צריכים להגיע לשם כך למרפאה או להתקשר.

מדובר בשירות מהיר וזמין הפועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ובמשך כל השנה. למערכת הזימונים תצוגה גרפית והשימוש בה קל ואינטואטיבי. זה פשוט, מהיר ונוח.

בחזרה למעלה

 2. בדיקות מעבדה און־ליין

לקוחות כללית מקבלים את תוצאות בדיקות המעבדה כשהן מלוות בהסברים מקיפים בעברית ברורה ובגובה העיניים.

אפשר לדפדף בין התוצאות השונות, ובחלק מהבדיקות אף ניתן לצפות בגרף ממוחשב שמציג את התוצאות על ציר הזמן.

מהיום לא שוכחים! בתיק הרפואי האישי שלכם ימתינו לכם הודעות ותזכורות אישיות:

1. תוצאות בדיקת מעבדה שהתקבלו
2. תזכורות על הפניות וטופסי 17 שהתוקף שלהן עומד לפוג
3. המלצות רפואיות אישיות
4. תשובות מייעוץ מומחים
5. הודעה על טפסים חדשים שהתקבלו (טופס 17, אישורי מחלה, אישור לחדר כושר, סיכום מידע רפואי).
בחזרה למעלה

עד כמה הייתם רוצים לבקש מהמרפאה שלכם מרשמים ואישורים מבלי להגיע לשם? זה אפשרי.

למה זה טוב?
כי אתם יכולים לבקש מהמרפאה הזמנת מרשמים, הפניות וסיכומי מחלה - בלי להתקשר, בלי לחפש חניה ובלי לחכות בתור. 

אילו שירותים ניתנים?
1. חידוש מרשמים קבועים (עכשיו ניתן לחדש מרשמים לתרופות קבועות לתקופה של 4 חודשים)
2. הפניה לבדיקות רפואה מונעת
3. הפניה לבדיקות למי שצריך לעבור ניתוח
4. הפניה לבדיקות INR (בדיקות קרישה לנוטלי מדללי דם)
5. סיכום מידע רפואי

שלחתי בקשה, איך מקבלים תשובה?
כשתגיע תשובה לבקשה שלכם תקבלו SMS או מייל. התשובה של הרופא או של המרפאה תופיע לכם גם בשרות עצמו. בתחתית העמוד תראו את הסטטוס של הבקשה שלכם ומהי תשובתם של הרופא או של המרפאה.

למי ניתן השירות?
השירות זמין ללקוחות כללית שמנויים לכללית און־ליין ושהמרפאה שלהם הצטרפה לשירות. בשלב זה השירות ניתן בחלק מהמרפאות, והוא יורחב בהדרגה לכולן. חשוב לציין שהשירות לא נועד למקרים דחופים.

ועכשיו: שליחת בקשות למרפאה ללא סיסמה
מהיר, פשוט ונוח - מהיום תוכלו לשלוח בקשה למרפאה שלכם בלי להזין קוד משתמש וסיסמה.

פשוט הזינו את תעודת הזהות שלכם ואת שנת הלידה.
*השירות ניתן גם בשפה הערבית.        
בחזרה למעלה 

לקוחות כללית יכולים לצפות בכל אישורי המחלה שהונפקו בעבורם בתיק הרפואי המקוון שלהם. האישורים חתומים דיגיטלית, ולכן ניתן להדפיס ולהציג אותם בלי חתימה של הרופא ושל המרפאה.

למה זה טוב?
כי זה חוסך זמן והתרוצצויות, ומאפשר מעקב אחרי ימי המחלה שלכם.
בחזרה למעלה

א. הפניות לבדיקות מעבדה:
צריך לצום? מותר לשתות? מתי לעשות? מהיום ההפניות שלכם לבדיקות מעבדה מחכות לכם בכללית און־ליין, יחד עם הסברים והנחיות. 

למה זה טוב?
זה מאפשר לך לעקוב באופן מסודר אחר ההפניות שקיבלת ואחר התוקף שלהן, ומסייע לך להגיע לבדיקות מוכן יותר.

ב. הפניות נוספות:
קיבלת מהרופא הפניה לבדיקות רפואיות, לטיפולים שונים, למכונים שעובדים עם כללית או לרופאים יועצים. מהיום, גם אם ההפניה אבדה או נקרעה, תוכלו לצפות בה בתיק הרפואי האישי שלכם, לשלוח אותה לעצמכם במייל או פשוט להדפיס אותה.

למה זה טוב?
כי כבר לא צריך להגיע למרפאה כדי לקבל הפניה חדשה. אם איבדתם את ההפניה שלכם, פשוט תדפיסו אותה מהבית.
בחזרה למעלה

לקוחות כללית און־ליין יכולים לצפות בטופסי ההתחייבויות שהופקו בעבורם ובעבור בני משפחתם ולהדפיס אותם. אם איבדת טופס 17 שהופק לך או לילדים שלך, תוכל להדפיס אותו ולהשתמש בו. טופס 17 שהודפס מהאתר תקף במלואו גם ללא חתימה וחותמת של המרפאה.
בחזרה למעלה

קיבלתם מהרופא הפניה לשירות מסוים? אם אישרו לכם את השירות, מהיום תוכלו להנפיק לו טופס 17 בעצמכם באמצעות התיק הרפואי האישי.

איך עושים את זה?

1. נכנסים לשירות טופס 17.
2. בוחרים בלשונית "הנפקת טופסי 17"
3. בוחרים את השירות הרצוי מהרשימה ולוחצים על הכפתור "להנפקת הטופס".
4. אם צריך, משלמים עליו באמצעות מערכת הבילינג (מסלול התשלומים המהיר).
5. מדפיסים את הטופס.
בחזרה למעלה

עשיתם אולטרסאונד? MRI? אתם יכולים לצפות בפיענוחים. לצפייה בתוצאות דימות
בחזרה למעלה

יש לכם בלאגן בארון התרופות? עשינו לכם סדר! צפו ברשימת התרופות שרכשתם בבתי המרקחת של כללית, במרשמים שקיבלתם מהרופא, ברשימת התרופות הקבועות שלכם ובאישורים לתרופות חריגות.
בחזרה למעלה

מהיום אפשר לצפות בסיכומי אשפוז ובסיכומי ביקור בחדר מיון גם מהבית.

למה זה טוב?
כי זה נוח ואף מרגיע לדעת שלא צריך להתרוצץ בשביל להשיג את סיכום הביקור בחדר מיון. הוא פשוט מחכה לכם בתיק הרפואי המקוון.
בחזרה למעלה

 מהיום תמצאו בכללית און־ליין גם את המידע הרפואי האישי שלכם מ־12 בתי החולים של כללית. צפו בתוצאות בדיקות מעבדה, בפיענוחי דימות ובסיכומים שונים שהתקבלו מבתי החולים של כללית. למידע נוסף

למה זה טוב?
1. בכללית און־ליין אפשר לזמן תור ללקיחת בדיקות דם על ידי אחות.
2. המערכת מאפשרת להעביר את מועדי התורים שהוזמנו לרופאים ישירות למייל.
3. אפשר לצפות בתורים הקודמים.
4. אפשר לצפות ברשימת הרופאים שאצלם ביקרת בעבר.

חדש! זימון תורים עם הפניה:
הרופא רשם לכם הפניה? מהיום תוכלו להזמין תור למקצוע שבהפניה. פשוט נכנסים לזימון תורים, בוחרים תור לרופא יועץ, בוחרים את ההפניה מהרשימה וממשיכים בזימון התור.
בחזרה למעלה

האם אתם אלרגיים לאגוזים? אולי אתם רגישים לסוג מסוים של אנטיביוטיקה? ומה בנוגע לעקיצת דבורה? מהיום אפשר לצפות ברגישויות שרשם לכם הרופא ולהתייעץ עם מומחה לאלרגיות.

למה זה טוב?
המידע הזה יכול להיות קריטי עבורכם - כשאתם קונים תרופות, כשאתם בביקור אצל הרופא או כשאתם מתאשפזים. בנוסף, הוא מאפשר לכם לקבל בלי מאמץ תשובות לשאלות שלכם על אלרגיה. איך? שולחים את השאלה למומחה - והתשובה מגיעה בתוך יום עבודה אחד.
בחזרה למעלה

השירות מיועד ללקוחות כללית שעדכנו אמצעי תשלום ומאפשר לשלם בעבור שירותים ותרופות באמצעות הרשאה בכרטיס האשראי או בהוראת קבע בבנק. ללקוחות כללית מושלם השירות מאפשר לצפות בתשלומים עבור תוכניות הביטוח השונות.

למה זה טוב?
כי השירות מאפשר לך להישאר עם האצבע על הדופק בכל הקשור לתשלומים שלך ושל בני המשפחה.
בחזרה למעלה

השירות מיועד ללקוחות כללית מושלם שהשתמשו באחד משירותי כללית מושלם והגישו בקשה להחזר כספי.

למה זה טוב לי?
כי זה מהיר, פשוט, זמין ויעיל. נכנסים לאתר ומגלים מה מצב הפנייה - האם הגיעה, האם היא מטופלת או אם הסתיים הטיפול.
בחזרה למעלה

 צפו בכל החיסונים שעשיתם במרפאות כללית וקבלו מידע על כל חיסון וחיסון. עשיתם חיסון בבית החולים או מחוץ לכללית? תוכלו להוסיף אותו בעצמכם. למידע נוסף
בחזרה למעלה

בהריון? תגידי ביי ביי לקלסרים ולכל הדפים - מהיום את עוקבת אחר ההריון שלך באזור מיוחד בכללית און־ליין: את יכולה לצפות בתוצאות הבדיקות שעשית, באבחנות שנרשמו לך על־ידי הרופא, בחיסונים שעשית ובפענוחים של בדיקות דימות.   

חדש בתיק ההריון!
1. הטיים ליין! מעקב אחרי בדיקות הריון לפי לוח זמנים - מהשבוע הראשון ועד השבוע ה־40. עוד על הטיים ליין
2. עדכון עצמי: הוספת בדיקות או חיסונים שעשית באופן פרטי. תוכלי גם להעלות קבצים כמו: תוצאות הבדיקות.
3. המלצות והתראות לפי שבוע ההריון שלך. כולל סימון שקראת כדי שלא תפספסי אותן. 
4. אבחנות של רופא נשים.  אבחנות שניתנו לך על־ידי רופא הנשים שלך ושרלוונטיות להריון הנוכחי.
לצפייה בתיק מעקב ההריון שלך
בחזרה למעלה

הצצה לעתיד הבריאות שלכם - מחשבוני הניבוי משקללים את המידע שנמצא בתיק הרפואי שלכם, מציגים לכם את הסיכון למחלות שונות בשנים הקרובות, ומציעים לכם המלצות ביחס לסיכון שקיבלתם.

את הסיכון שקיבלתם תוכלו להשוות לכלל האנשים באוכלוסייה שנמצאים בטווח הגילים שלכם. אחרי שתראו את הסיכון שלכם תוכלו גם לבדוק איך הוא יכול להשתנות - לטובה או לרעה.

רוצים להציץ לעתיד הבריאות שלכם? היכנסו כבר עכשיו למחשבוני הניבוי שלכם

צריכים רופאים או מרפאות? פשוט לחפש!
בחזרה למעלה

למה זה טוב?
מהיום לא שוכחים תורים, לא מפספסים הפניות וקל לעקוב אחרי כל מה שחדש באתר.

שימו לב: כדי לקבל את ההודעות גם למייל האישי, יש לעדכן את כתובת המייל. איך עושים את זה? פשוט!
1. נכנסים לתיק הרפואי האישי עם שם המשתמש והסיסמה.
2. לוחצים על "הפרופיל שלי" בפינה השמאלית העליונה של המסך.
3. לוחצים על "עריכת פרטים אישיים ודואר אלקטרוני".
4. משנים את כתובת המייל. 
בחזרה למעלה

זוכרים את הימים שהייתם מגיעים לבית המרקחת, ממתינים בסבלנות בתור רק כדי לגלות שהתרופה שהייתם צריכים אזלה? ובכן, הימים האלה מאחוריכם! כללית מאפשרת לכם לבדוק בסמארטפון האם התרופה שאתם צריכים נמצאת במלאי.

למה זה טוב?
כי זה חוסך זמן והתרוצצויות.

לקריאה נרחבת על השירות לחצו כאן.
בחזרה למעלה

מהיום בשביל להיכנס לכללית און־ליין באפליקציה מספיקה אצבע אחת קטנה. חדש באפליקציית כללית - הזדהות באמצעות טביעת אצבע. נרשמים לשירות פעם אחת ולאחר מכן נכנסים בתוך שנייה לתיק הרפואי האישי באמצעות האצבע שלכם. השירות מתאים למכשירי iPhone 6 ומעלה עם מערכת הפעלה 10.3.1 iOS ומעלה. ולמכשירי אנדרואיד תומכים מגרסה 7 ומעלה. לגרסה 7 יש צורך בעדכון אבטחה מהתאריך־1.10.2016

בחזרה למעלה

21. קוד חד פעמי ב־SMS

נמאס לכם מסיסמאות? מהיום נכנסים לכללית און־ליין עם קוד חד פעמי שנשלח אליכם ב-־SMS. נרשמים פעם אחת לשירות ונהנים מכניסה מהירה ונוחה לתיק הרפואי האישי. לפרטים נוספים על השירות

בחזרה למעלה

 22. שירות ללא כרטיס

גם אם הגעתם למרפאה בלי הכרטיס המגנטי שלכם, תוכלו להיכנס לביקור אצל הרופא. פשוט נכנסים לאתר כללית או לאפליקציה ומקליקים על "שירות ללא כרטיס". למידע נוסף
בחזרה למעלה

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לכם על כללית...

רוצים לשמוע טיפה?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש